회원 가입
로그인
KGTC 전화걸기
ABOUT US
역할
연혁
PROGRAMS
보건의료 R&D
- 강의 듣기
- 과제물 제출
- 강의 ARCHIVE
- 수료증 인쇄
RESOURCES
공지사항
행사자료
교육자료
Open AI
CONTACT US
FAQ
1:1 문의
커뮤니티
보건의료 R&D 지식나눔
ABOUT US
역할
연혁
PROGRAMS
보건의료 R&D
- 강의 듣기
- 과제물 제출
- 강의 ARCHIVE
- 수료증 인쇄
RESOURCES
공지사항
행사자료
교육자료
Open AI
CONTACT US
FAQ
1:1 문의
커뮤니티
보건의료 R&D 지식나눔
회원가입
로그인
메뉴
지식 나눔
커뮤니티
커뮤니티
ABOUT US
PROGRAMS
RESOURCES
CONTACT US
커뮤니티
보건의료 R&D 지식나눔
보건의료 R&D 지식나눔
공유하기
보건의료 R&D
KGTC를 이용해주셔서 감사합니다.
상단
보건의료 R&D 글답변
이름
필수
비밀번호
필수
이메일
홈페이지
제목
필수
내용
필수
웹에디터 시작
> > > [글로벌 R&D 제안서, 그랜트맨십] Grantsmanship의 8 요소 > > Grantsmanship은 다음 8가지 핵심 요소로 요약할 수 있습니다. > > 1.맥락 이해 : > 해당 분야의 경제적, 사회적, 정치적 맥락에 대한 깊은 이해가 필요합니다. 이러한 이해는 정보에 입각한 결정을 내리고 변화와 도전을 예측하는 데 도움이 됩니다. > > 2.전략기획 : > 조직의 가치와 목표에 부합하는 계획을 수립하고, 우선순위에 따라 효과적으로 업무를 배분하며, 건설적인 피드백을 통해 팀원을 지원합니다. > > 3.이해관계자 관계 구축 : > 리더로서 민간 재단, 기업, 정부 기관 및 기타 자금 제공자를 포함한 외부 이해관계자와 강력한 관계를 구축할 수 있어야 합니다. > > 4.아이디어 생성 : > Grantsmanship은 아이디어에서 시작됩니다. 여기에는 프로젝트 또는 프로그램의 개념, 그것이 더 넓은 과학, 의료 또는 사회적 상품에 어떻게 부합하는지 고려하고 제안서 작성, 데이터 및 리소스 검색을 포함한 다양한 프로세스를 조정하는 것이 포함됩니다. > > 5.제안서 개발 : > 아이디어에 이해와 지식을 더해 깊이 생각한 제안서를 작성하는 긴 과정을 포함합니다. 여기에는 원하는 프로젝트 또는 프로그램을 개념화하고 큰 그림을 시각화하는 데 도움이 되는 계획 또는 순서도를 만드는 것이 포함됩니다. > > 6.효과적인 커뮤니케이션 : > 조직 내에서 사람들을 효과적으로 이끌고 관리하는 데 필요한 공감 능력과 동기 부여 및 영감을 주는 능력을 구현합니다. > > 7.기금모금 신청 : > Grantsmanship은 단순히 연구비를 확보하는 것이 아니라 민간 재단, 기업, 정부 및 기타 자금 조달 기관을 포함한 기금 조성 분야에 광범위하게 적용될 수 있습니다. > > 8.논리적이고 명확한 제안을 통한 결과 : > 궁극적으로 Grantsmanship은 논리적이고 명확한 제안을 통해 기금 제공자의 목표를 공유 하고, 계획된 프로그램의 자금 지원을 지원하고, 임팩트 향상을 포함한 협업을 달성합니다. > > *이러한 요소는 특히 보조금을 획득하고 관련 프로세스를 관리하는 맥락에서 조직을 성공적으로 이끄는 데 필수적인 복잡하고 다면적인 기술로 Grantsmanship을 정의합니다. > > > > Based on the provided information, Grantsmanship can be summarized into the following 8 key elements: > > 1.Understanding of Context : It requires deep comprehension of the economic, social, and political contexts within your field. This understanding aids in making informed decisions and predicting changes and challenges. > > 2.Strategic Planning : Developing a plan that aligns with the organization's values and goals, distributing tasks effectively according to priorities, and supporting team members through constructive feedback. > > 3.Stakeholder Relationship Building : As a leader, you must be able to build strong relationships with external stakeholders, including private foundations, corporations, government bodies, and other funding providers. > > 4.Idea Generation : Grantsmanship starts with an idea. This involves the conception of a project or program, considering how it fits into broader scientific, medical, or social goods, and coordinating various processes including proposal writing, data and resource search. > > 5.Proposal Development : This includes a long process of adding understanding and knowledge to an idea to create a well-thought-out proposal. It includes conceptualizing the desired project or program and creating plans or flowcharts to help visualize the big picture. > > 6.Effective Communication : It embodies skills like empathy and the ability to motivate and inspire, necessary for leading and managing people effectively within the organization. > > 7.Fundraising Application : Grantsmanship is not just about securing research funding but can also be broadly applied to fundraising fields, including private foundations, corporations, government, and other funding providers. > > 8.Results through Logical and Clear Proposals : Ultimately, Grantsmanship shares the objectives of the fund providers through logical and clear proposals, supporting the funding of planned programs, and achieving collaboration, including impact enhancement. > > *These elements together define Grantsmanship as a complex and multifaceted skillset essential for successfully leading an organization, particularly in the context of acquiring grants and managing related processes. > >
웹 에디터 끝
링크 #1
링크 #2
자동등록방지
숫자음성듣기
새로고침
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.
취소
작성완료
하단